måndag 4 februari 2013

Nytt år gott nytt och snart glad påsk...

Ja oj oj vad tiden går fort ! Snart är det nästan påsk. ( mammas ord inte mina)
Jag har inte bloggat på mycket länge så nu tänkte jag lägga upp en del bilder som kompromiss.:)

Nyårs bilden brukar mamma o jag köra som tradition i badrummet men eftersom jag har blivit en stor kille nu har jag svårt att stå stilla på en bild utan att fjanta eller stimma mig ! Ordet bajskorv måste jag säga för det gör att jag börjar skratta varje gång:)
He he












Tokiga jag o min pappa hade smällare på nyårsafton.










I helgen hade jag skridsko premiär ! Heja. Vår fina isrink är väldigt fin.
Träffade på mina söta granntjejer.



Tut tut har fått en väldigt rolig muffins formar av pappa . Tåg - coolt va?

Jaha dags att ladda för ny vecka ! P&k/ Noel


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar